Nyt Suomenlippu liehumaan
Hulabaloobalai hulabaloobalaibalai...

Ja niin edespäin.

Nyt on hyvä miettiä Suomen pääministeriä.
Nettisurfaaja Vanhanen.   Joka on todella ajan hermoilla, etsii seuransa netistä, vie daaminsa sänkyyn ja jättää tekstarilla.
Varsinainen James Bond. Suomen 007.
Hei, olen CHarmantti pukumies joka tulee toimeen omillaan.  Etsin naista, ihan minkälaista vaan kaikkeen kivaan.
Ja sitten karu loppu, tää olis nyt sitten niinku tässä.  Sortsi.

No joo, on sitten totuus mikä tahansa niin Vanhanen on suomen pääministeri ja siitä lähdetään.  Ihan totta, kyllä tässä tapauksessa titteli velvoittaa, ei pääministeri kertakaikkiaan voi surfailla netissä etsimässä seuraa.  Se ei vaan toimi.
Sitten, kun nämä naisystävät avautuvat julkisuudessa ja kertovat karua totuutta niin pääministeri sulkee suunsa ja loihtii sädekehän päänsä päälle.
Pääministeri vaihtoon, sanon minä.
Jotain rajaa.

Osansa on tietenkin myös näillä deiteillä ja tässä tapauksessa Susan Kurosella joka on todella avautunut lehtien sivuilla.  Helpottaako oloa, kun kertoo julkisesti miten paska toinen on?    Kiinnostaako meitä oikeasti Vanhasen rakkauselämä?
Että ensin ollaan niin ystäviä ja ihania ja kaikki on todella vaaleanpunaista ja sitten tuleekin rankkasade.    Eikö niin käy aina....?
Luultavasti tuttu kuvio sinkkunaisille.  Hei, tapasin mukavan miehen, käytiin leffassa ja tietkö, kun se vaan on niin älyttömän herkkä ja ihana ja sitten otettiin vähän viiniä ja sitten, no, kyllä te tiedätte...Mentiin meille ja, hih...Se vaan on niin ihana ja osaa ottaa mut jotenkin niin täydellisen ihanasti huomioon ja mä olen siis ihan in love.  Nyt olen odotellut tässä muutaman päivän sen soittoa, kyllä se soittaa, sillä on vaan nyt työkiireitä, mutta KYLLÄ SE SOITTAA.     Ainahan ne soittaa yhteisen yön jälkeen vai onko joku jätetty yhden illan päätteeksi?
Joo, nyt on siis menny viikko ja jotenkin musta tuntuu, että se on ajatellut mua koko ajan, kuitenkin vaikka mitään ei ole kuulunut, mutta mä aistin sen.  Siis jotenkin vaan tunnen sen, että mua ajatellaan.   Hei, voitko antaa sen hyvän ennustajan numeron, ihan vaan varmuudeksi, jos niinku haluun tietää kuinka monta lasta me saadaan.
SE PASKA, jätti mut.  Voitteko kuvitella, ihan tosta vaan tekstarilla ja mulla oli siis pukukin valmiina linnanjuhliin.  Makso muuten omaisuuden ja sitten, muta jätetään.  Kaikkeni annoin, kirjaimellisesti ja näköjään herra ministerille se ei riittänyt.   katotaan vaan kuka viimeiseksi nauraa!
Mun täytyy nyt saada lapsille ruokaa ja puku maksettua, visalasku tipahtaa luukusta hetkenä minä hyvänsä.      Onko seiskassa, joo täällä itse Susan, mitä maksatte, jos kerron teille totuuden tai otetaan muutama kuva, niinku PAPARATSAATTE mut tuolla kadulla ja silleen ja sitten kerron jotain pientä intiimiä meistä, jookos?
Hei, ketä muuta kiinnostaa millainen paska meidän pääministeri on!?
Siis mähän haluan vain palata mun omaan tavalliseen elämääni ja kadota siis julkisuudesta, että antakaa mun olla ja jatkaa omaa elämääni!
Ai siis mitenkä, kukaan ei siis maksa mulle penniäkkän mun palajstuksista, me oltiin hei sängyssä!  Kiinnostaako ketään?  Naitiin niin, että rappaukset rapisi!  Kiinnostaako?
Hmm, siis ihan totta, käytettiin kondomia, sellasta mansikan makusta.  Joo, Matti on kauheen kokeilunhaluinen.  Kiinnostaako!?
Ok, kiinnosti tai ei niin kerron kuitenkin. 
Ja Matille tiedoksi, ken leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.
Tätä, hyvät Suomalaiset, me sitten luemme lehdistä ja seuraamme mediasta, tahdomme tai emme.  Niin toimittaja murhattiin, mutta Vanhanen, miten kommentoit suhdettasi?
Jättäkää nyt tämä tähän, ketään ei oikeesti kiinnosta Vanhasen suhde.  Jätä Vanhanen tehtäväsi ja muuta...Jonnekkin.  Ihan vaan vinnkinä, kaiva kartta esiin ja muuta...Jonnekkin.

Tottahan toki nyt valehtelen, jos sanon, että ei kiinnosta.  Selvästi tämä kiinnostaa, kun tästä jaksan nyt jauhaa.  Mutta, puolustuksekseni haluan kuitenkin sanoa, että tämä ärsyttää, koska lehtien sivut täytetään tällaisella, täysin tyhjänpäiväisellä paskalla.
Kun tästä ei nyt saa hyvällä tahdollakaan revittyä mitään hyvää tai iloista tai mainiota asiaa irti.  Tämän ainoa tarkoitus on nolata tai solvata herra pääministeriä ja siinä on onnistuttu, mutta kuka on onnistunut.  Kuronen laittoi tämän alulle, mutta elääkö tämä jo omaa elämäänsä?
Onko tämä jo toimittajan näkemystä asiasta?
Tämän päivän lehdessä on ETUSIVULLA kuva jolla Matti on hurmattu!  Miten suloista, nimim.Pukumies haluaisi sinusta kuvan...Nimim.Sweet sixteen laittaa kuvan sinulle vuodelta 87, veneilyretki exän kanssa.  Mutta saaneen ilmoittaa, että siinä suhteessa kaikki oli ihan hirveetä ja exä oli haiseva sika.  Niinhän me kaikki ollaan, pukumies kommentoi ja jatkaa, siis sikoja.  Hetken tauon jälkeen Sweet Sexteen jatkaa, niin, siis mun exä oli HAISEVA sika.  Siinä on niinku ihan eri merkitys ja juttu kuin, jos olisi pelkkä sika, mun mielestä siat on ihanii.  Jotenki.  Ja ne on kanssa kauheen älykkäitä eläimiä tai nisäkkäitä.  Ne on niinku nisäkkäitä.
Sä olet ihanan verbaalinen ja just mun tasolla, nimim.Pukumies jatkaa jutustelua.  Ja niin eläinrakas, kun mäkin olen.  Siis kaikenlaiset eläimet kiehtoo mua, villi luonto ja kesyttämättömät aavikot, voi että!
S.W  -Voi, että.  Sä olet karju mun makuun. 
P.M  -Tavataanko?
Tämän jälkeen kaikki onkin sitten mennyt enemmän tai vähemmän päin helvettiä.  Ja lopputulos tiedetään.  Ja myös se, että Matti halusi salata nettideittailunsa.  Ikea on paljon turvallisempi paikka tavata kuin netti ja Ikeasta just löytää haluamansa.  Oli kyse tavarasta tai ihmisestä ja varsinkin pääministeri, joka siis on vaellellut siellä Ikean loputtomia käytäviä pysähdellen välillä ajatuksissaan jonkun hyllykön viereen, kun se on tapahtunut.  Susan on kävellyt vastaan, hymy huulillaan ja pääministeri on napannut hihasta kiinni, että hei, sä olet nainen mun makuuni.  Mitä, jos...
Ja kuten edellä, loput tiedämme.

Nyt tätä asiaa ei jaksa enää jauhaa!  Nyt tämä on kertakaikkiaan loppu, tämä jauhanta ja huomenna taas jauhan jotain muuta oleellista.
Jauhanta on kivaa, vai mitä?